Bij problemen en vragen is Support het eerste aanspreekpunt voor klanten. Wij staan voor ze klaar! Samen met de klant gaan we er elke dag weer voor om het maximale uit hun website te halen. Een goede samenwerking is niet alleen belangrijk met de klant, maar ook binnen het team. Zo kunnen wij de klant altijd optimaal helpen en ondersteunen.
Om de doelen die de klant heeft gedefinieerd te halen én om het maximale uit hun website te halen werkt IMPRES met verschillende jaarcontracten. Zo kunnen we onze klanten optimaal helpen en ondersteunen. Dat is gelijk waar we oprecht blij van worden op de afdeling. Snel schakelen, de klantvraag doorgronden, net een stukje verder denken en de samenwerking zo optimaal mogelijk laten verlopen.
Om dit alles ook zo soepel mogelijk te laten verlopen starten we elke dag met een stand-up. We bespreken welke tickets de dag ervoor zijn opgelost, welke tickets nog open staan en wat de belangrijkste aandachtspunten voor die dag zijn
Vind jij dat je goed bij IMPRES past en denk je dat we jouw skills goed kunnen gebruiken? Stuur ons dan een open sollicitatie.